Sommarträning onsdagar

Fredrik kör sommarträning på onsdagar 18.30-20.00 – till mitten på juli – om det finns några som är intresserade. Lägg i en kommentar på detta inlägg om du är intresserad!

Karatedag för barn tisdagen den 18 juni. Inbjudan här.  Det blir både Reza och jag som kommer att hålla i dagen. Det är okej att anmäla sig nu också, just nu är det 16-17 som har anmält sig, vi måste dock veta på ett ungefär så att maten räcker till alla!
/Jaana

8 Responses to Sommarträning onsdagar

  1. Thomas Norlén skriver:

    Jag kommer att träna onsdagar – om tid finnes – som vanligt…

  2. Danne skriver:

    Kommer att träna 🙂

  3. Markus skriver:

    kommer att träna 😀

  4. Anna-Karin skriver:

    Ida Westman kanske kommer någon onsdag (om hon får vara med på dom träningarna eftersom hon är ungdom).

  5. Anneli skriver:

    Jag vill gärna träna så jag slipper stå i vassen hela sommaren 🙂 /Anneli

  6. Joel Eriksson skriver:

    Joel Eriksson är intresserad av att träna sommarträning. Tränade tidigare med er och kommer vara i Gävle under sommaren. Kontaktar Per när jag har tid.

  7. Lotta o Linnea Schenkel skriver:

    Hej! Vi är intresserade av Onsdagsträningar. Blir det några?

    Mvh Lotta Schenkel

Lämna en kommentar